Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ – Πώς να ξεκινήσετε την πώληση στο Διαδίκτυο

Η πώληση προϊόντων στο διαδίκτυο είναι πιο δημοφιλής από ποτέ. Δείτε πώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να ξεκινήσετε την πώληση προϊόντων στο διαδίκτυο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια αγορά, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ή να προσθέσετε ένα καλάθι αγορών σε έναν υπάρχοντα ιστότοπο.
Για νέους πωλητές, οι αγορές όπως το και το

marketplace-eshops-online-πωλήσεις-μεσω διαδικτυου-ελλαδα

marketplace-eshops-online-πωλήσεις-μεσω διαδικτυου-ελλαδα

Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου διευκολύνουν τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος γρήγορα. Έχουν ενσωματωμένα εργαλεία για να σας βοηθήσουν να αποδεχτείτε πληρωμές και να διαχειριστείτε το απόθεμα.
Αυτό το άρθρο προορίζεται για άτομα και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να πουλήσουν προϊόντα στο διαδίκτυο.
Η πώληση στο διαδίκτυο είναι κάτι παραπάνω από τη δημιουργία ιστότοπου και τη μεταφόρτωση εικόνων προϊόντων. Απαιτεί πάθος, εξειδίκευση και μάρκετινγκ για να πετύχει. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλά εργαλεία που βοηθούν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να είναι επιτυχημένο. Ακολουθήστε αυτά τα πέντε βήματα για να ξεκινήσετε την πώληση αγαθών στο διαδίκτυο.

Σημείωση εκδότη: Αναζητάτε λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου ή καλαθιού αγορών για την επιχείρησή σας; Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο παρακάτω ώστε οι συνεργάτες προμηθευτών μας να επικοινωνήσουν μαζί σας σχετικά με τις ανάγκες σας.

Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ -Πώς να πουλήσετε online

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε τις πωλήσεις στο διαδίκτυο, πρέπει να σχεδιάσετε ένα σχέδιο για το πώς θα το κάνετε καλά. Ο γρηγορότερος τρόπος για να ξεφύγετε είναι να ρίξετε τυχαία προϊόντα σε έναν ιστότοπο ή μια διαδικτυακή αγορά και να προσευχηθείτε για το καλύτερο.

“Μια καλή επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί διατομή δύο κλάδων”, δήλωσε ο Mike Nunez, επικεφαλής του τμήματος επικοινωνιών της Incfile . “Είστε παθιασμένοι με αυτό και είστε πολύ καλοί σε αυτό.” Ο Nunez επισήμανε στην Beverages Direct , έναν διαδικτυακό έμπορο που ειδικεύεται στη μπύρα ρίζας και στα δύσκολα εύρημα ποτά. Ο ιδιοκτήτης είχε μια πραγματική αγάπη για την μπύρα ρίζας και ήταν σε θέση να φέρει ένα επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης στο κατάστημά του που άλλοι δεν μπορούσαν. «Βρείτε το διαφοροποιητή και βρείτε το πράγμα που σας αρέσει. Αυτή είναι μια επιχείρηση», είπε ο Nunez.

Μόλις μάθετε ποιο προϊόν ή προϊόντα θέλετε να πουλήσετε, μπορείτε να ασχοληθείτε με τη δημιουργία της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολουθεί μια λίστα με τα βήματα που θα ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε την πώληση στο διαδίκτυο.

1. Ονομάστε την επιχείρησή σας και τον τομέα σας.
Η επιλογή των ονομάτων του ιστότοπου και του τομέα σας είναι σχεδόν εξίσου σημαντική με την επιλογή των προϊόντων που θα πουλήσετε.

Θέλετε να είναι εύκολο για τους πιθανούς πελάτες να βρουν στο Διαδίκτυο.

Δεν θέλετε οι δυνητικοί πελάτες να μπερδευτούν ορθογραφικά το λάθος στα ερωτήματα ή να το προφέρουν εσφαλμένα στην Alexa.

Επαγγελματική συμβουλή: Ένας τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα είναι να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης στο όνομα τομέα σας. Αν πουλάτε πάνινα παπούτσια, πάρτε αυτό στο όνομα. Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ

2. Επιλέξτε το χώρο σας.
Η πώληση ενός προϊόντος στο διαδίκτυο είναι ευκολότερη όταν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ή μια διαδικτυακή αγορά Ena Νέο κανάλ ι – Ηλεκτρονικός πολυχώρος το  Marketplace του eshops.gr . Υπάρχουν για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν κατάστημα και να αρχίσουν να πωλούν. Υπάρχουν επίσης αυτόνομα καταστήματα που δημιουργείτε στον δικό σας ιστότοπο.

3. Αποφασίστε ποιες πληρωμές θα αποδεχτείτε.
Η αποδοχή πληρωμών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να είναι εύκολη ή περίπλοκη, ανάλογα με το ποσό που θέλετε να κάνετε.

Εάν χρησιμοποιείτε τον δικό σας ιστότοπο και θέλετε να επεξεργαστείτε πληρωμές, μπορείτε να συνεργαστείτε με έναν επεξεργαστή πληρωμών για να προσθέσετε ένα καλάθι αγορών, μια σελίδα πληρωμής ή μια φόρμα πληρωμής. Πρόκειται για τρίτο μέρος που χειρίζεται τη συναλλαγή πληρωμής όταν ένας πελάτης πραγματοποιεί μια αγορά στο διαδίκτυο. Σε λίγα δευτερόλεπτα, ο επεξεργαστής πληρωμών επικοινωνεί μεταξύ εσάς και της τράπεζας για να διασφαλίσετε ότι υπάρχουν αρκετά χρήματα για την πραγματοποίηση της αγοράς. Χρησιμοποιεί επίσης μέτρα ασφαλείας για να διασφαλίσει ότι δεν πρόκειται για δόλιο τρόπο πληρωμής. Οι δημοφιλείς επεξεργαστές πληρωμών για διαδικτυακές επιχειρήσεις περιλαμβάνουν τα Square , Stripe και PayPal .

Εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Shopify , οι πληρωμές είναι συνήθως ενσωματωμένες. Ορισμένες σας επιτρέπουν να συνεργαστείτε με έναν τρίτο επεξεργαστή πληρωμών, αλλά ενδέχεται να σας χρεώσουν επιπλέον χρέωση.

Εάν έχετε ένα φυσικό κατάστημα όπου ήδη δέχεστε πιστωτικές κάρτες, ο υπάρχων επεξεργαστής πληρωμών σας θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίζει τις διαδικτυακές σας πωλήσεις. Και, εάν υπογράψατε συμβόλαιο μαζί τους, ενδέχεται να είστε υποχρεωμένοι συμβατικά να τους χρησιμοποιήσετε ως διαδικτυακός επεξεργαστής σας.

Όσον αφορά τον τύπο μεθόδων πληρωμής που πρέπει να αποδεχτεί το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, τόσο περισσότερο τόσο το καλύτερο. Θέλετε απολύτως να αποδεχτείτε πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, αλλά θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη τις ψηφιακές πληρωμές όπως το Apple Pay, το PayPal και το Google Pay. Όταν εκτελείτε ένα διαδικτυακό κατάστημα “πρέπει να δέχεστε περισσότερα από πιστωτικές κάρτες”, δήλωσε ο Tory Brunker, διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων της Adobe . “Συνιστούμε το PayPal και μερικούς από τους άλλους ευρέως χρησιμοποιούμενους τρόπους πληρωμής.”

4. Βρείτε την αποστολή σας.
Είναι σημαντικό να υπολογίσετε τα έξοδα αποστολής και τον αντίκτυπο που θα έχει στα κέρδη προτού αναφέρετε τις τιμές σας. Είναι μια πράξη εξισορρόπησης. Δεν θέλετε να χάσετε μια πώληση επειδή η αποστολή είναι πολύ ακριβή, αλλά δεν θέλετε να χάσετε χρήματα επειδή δώσατε σε όλους δωρεάν αποστολή.

«Πρέπει να βρεις έναν τρόπο για να προσφέρεις αξία και να ξεπερνάς σταθερά τις προσδοκίες», δήλωσε ο Μπρούνκερ. “Η σύλληψη και διατήρηση των πελατών είναι απολύτως κρίσιμη, ιδιαίτερα τώρα καθώς οι άνθρωποι εκτιμούν την ταχύτητα και την ευκολία πάνω απ ‘όλα.”

5. Ενημερωθείτε για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Μπορείτε να έχετε τον καλύτερο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, αλλά αν κανείς δεν το γνωρίζει, είναι άχρηστο. Οι ιστότοποι κοινωνικών μέσων όπως το Facebook , το Instagram , το Pinterest και το Twitter είναι όλες εξαιρετικές πλατφόρμες για την ευαισθητοποίηση για το κατάστημά σας. Η δημιουργία επωνυμίας αποτελεί μεγάλο μέρος της επιτυχίας πώλησης μέσω διαδικτύου.

Key takeaway: Η πώληση στο διαδίκτυο είναι μια διαδικασία πολλαπλών βημάτων που απαιτεί από εσάς να λαμβάνετε αποφάσεις σχετικά με το όνομα της επιχείρησής σας, την τοποθεσία στο διαδίκτυο, τον τρόπο πληρωμής, την αποστολή και το μάρκετινγκ.

Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ Ποιες πλατφόρμες είναι οι καλύτερες για πώληση στο διαδίκτυο;
Οι επιλογές αφθονούν κατά την πώληση στο διαδίκτυο. Μπορείτε να εγγραφείτε σε μια διαδικτυακή αγορά, να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ή να προσθέσετε ένα καλάθι αγορών στον ιστότοπό σας. Η σωστή επιλογή για εσάς μπορεί να εξαρτάται από τον αριθμό των ετών που έχετε στην επιχείρηση και τους στόχους σας για την επιχείρησή σας.

“Υπάρχουν πολλές αγορές για να διαλέξετε όταν δεν είστε έτοιμοι να γίνετε μια μικρή επιχείρηση”, δήλωσε ο Meghan Stabler, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ προϊόντων στο BigCommerce . “Μόλις είστε μια μικρή επιχείρηση και έχετε ένα μοναδικό σύνολο προϊόντων που θέλετε να πουλήσετε στο διαδίκτυο, μπορείτε να επιλέξετε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.”

Οι καθιερωμένοι λιανοπωλητές που έχουν ήδη ιστότοπους μπορούν επίσης να κάνουν τις λειτουργίες τους δημιουργώντας ένα κατάστημα στον ιστότοπό τους χρησιμοποιώντας ένα καλάθι αγορών, αλλά αν ο χρόνος είναι ουσιαστικός, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου θα σας κάνει να ξεκινήσετε γρήγορα και να λειτουργείτε. Μια υβριδική επιλογή είναι να κάνετε δύο ή περισσότερες επιλογές, για παράδειγμα, μπορείτε να πουλήσετε προϊόντα στον δικό σας ιστότοπο και σε μια αγορά.

Βασικά προϊόντα: Οι διαδικτυακές αγορές χρησιμοποιούνται συνήθως από άτομα που μόλις αρχίζουν να πωλούν στο διαδίκτυο. Μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις που θέλουν να συνδεθούν γρήγορα στο διαδίκτυο. Τα καταστήματα Ιστού είναι τα καλύτερα για καθιερωμένους εμπόρους που έχουν ήδη ιστότοπους.

Ποιες είναι οι δημοφιλείς αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου;
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου όπου μπορείτε να πουλάτε δημοφιλή προϊόντα. Μερικοί εξυπηρετούν τις εξειδικευμένες θέσεις, ενώ άλλοι είναι γενικευτές. Εδώ είναι τρεις από τις πιο δημοφιλείς επιλογές.

Ποιοι τύποι προϊόντων είναι κερδοφόρα για πώληση στο διαδίκτυο;
Όχι κάθε έμπορος στο διαδίκτυο έχει πάθος για τα προϊόντα που πωλούν. Πολλοί εκμεταλλεύονται μια τάση ή πωλούν βοηθητικά είδη για ένα δημοφιλές προϊόν.

Πάρτε την πανδημία COVID-19. Με άτομα που εργάζονται στο σπίτι και ανησυχούν για την υγεία τους, ορισμένες κατηγορίες προϊόντων ανεβαίνουν στα ύψη. “Τα ιατρικά είδη και τα σαλόνια είναι πολύ ζεστά τώρα”, δήλωσε ο Μπρούνκερ. “Αρχίζουμε να βλέπουμε μια αύξηση στα είδη ευκολίας και σε πράγματα που κάνουν τους ανθρώπους άνετα στο σπίτι.”

Ο Bruckner είπε ότι υπάρχει επίσης αυξημένη ζήτηση για οικιακά είδη, ιδιαίτερα είδη διακόσμησης, εργαλεία και εξοπλισμός προπόνησης και υλικά για βελτιώσεις στο σπίτι. Μπορεί να μην μπορείτε να πουλήσετε ξύλο, αλλά θα μπορούσατε να γεράσετε αντικείμενα που είναι απαραίτητα για χειροτεχνίες DIY.

Βασικά προϊόντα: Πολλοί διαδικτυακοί έμποροι θεωρούν ότι είναι επικερδές να αξιοποιούν τις τάσεις.

Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ ψΟφέλη της πώλησης μέσω Διαδικτύου
Στη σημερινή αγορά, η ύπαρξη διαδικτυακής παρουσίας αποτελεί προϋπόθεση για τους λιανοπωλητές όλων των μεγεθών.

“Είναι απολύτως απαραίτητο οι μικρές επιχειρήσεις να συνδεθούν στο διαδίκτυο”, δήλωσε ο Stabler. “Για να επιβιώσουν όχι μόνο αλλά και να ευδοκιμήσουν, πρέπει να προσεγγίσεις τους αγοραστές σου όπου κι αν βρίσκονται. Υπάρχει μια ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις να γίνουν παγκόσμιες με τρόπο που δεν είχαν κάνει ποτέ πριν.”

Υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι για να συνδέσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Ακολουθεί μια ματιά σε επτά σημαντικά.

1. Φθηνότερο κόστος εκκίνησης
Όποιος διαχειρίζεται ένα φυσικό κατάστημα γνωρίζει το κόστος που σχετίζεται με τις λειτουργίες. Από το ενοίκιο έως τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, υπάρχει πολύ γενικό κόστος. Όταν δημιουργείτε το κατάστημά σας στο Διαδίκτυο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για έναν ιδιοκτήτη ή ηλεκτρικό λογαριασμό. Ούτε πρέπει να προσλάβετε προσωπικό για να συλλέξετε μετρητά, να αποθηκεύσετε τα ράφια και να διαχειριστείτε τις εργασίες.

Σίγουρα, πρέπει να ξοδέψετε τα χρήματα για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο και να αποδεχτείτε πληρωμές στο διαδίκτυο – είτε πρόκειται για πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είτε για άλλη λύση – αλλά συνήθως είναι πολύ φθηνότερη από το κόστος.

2. Ελευθερία μετακίνησης – ή διαμονή όπου βρίσκεστε
Όταν πουλάτε προϊόντα στο διαδίκτυο, δεν είστε κολλημένοι σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία – η λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου σας επιτρέπει να πουλάτε σε πελάτες σε εθνικό επίπεδο, ακόμη και σε ολόκληρο τον κόσμο. Για παράδειγμα, μπορείτε να πουλήσετε ιστιοσανίδες από την αποθήκη σας στην Ιντιάνα – δεν απαιτείται να δημιουργήσετε κατάστημα στην ακτή. Το μόνο που χρειάζεστε είναι πρόσβαση στο Διαδίκτυο, email και τηλέφωνα για να συνεχίσετε την επιχείρηση.

3. Προσεγγίστε περισσότερους πελάτες
Δεν υπάρχουν εμπόδια στις αγορές όταν το κάνετε online. Αυτό αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για έναν ιδιοκτήτη μικρών επιχειρήσεων να προσεγγίσει ένα εντελώς νέο σύνολο πελατών. Μπορεί να κοστίσει περισσότερο για την αποστολή προϊόντων διεθνώς, αλλά οι online πωλήσεις μπορούν να αυξήσουν τη ζήτηση και, επομένως, τις πωλήσεις.

4. Είναι εύκολο να κλιμακωθεί
Το Διαδίκτυο είναι ευκίνητο και έτσι είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Χάρη στην ψηφιακή φύση του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι πολύ εύκολο να παρακολουθείτε τις πωλήσεις προϊόντων, να αποφασίζετε ποια είναι καλά και, στη συνέχεια, να προσθέτετε και να καταργείτε προϊόντα σε πραγματικό χρόνο.

5. Όχι άλλες ώρες αποθήκευσης
Το Διαδίκτυο λειτουργεί στις 24/7, πράγμα που σημαίνει ότι είστε πάντα ανοιχτοί για επιχειρήσεις. Ακόμα και όταν κοιμάστε, οι παραγγελίες μπορούν να εισέλθουν. Αυτό μπορεί να επεκτείνει τις πωλήσεις σας και να βελτιώσει τα κέρδη σας, καθώς δεν υπάρχει διακοπή λειτουργίας.

6. Καλύτερα περιθώρια
Χωρίς όλα τα γενικά έξοδα που σχετίζονται με ένα φυσικό κατάστημα, μπορείτε να προσφέρετε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο σε χαμηλότερη τιμή και να αποκομίσετε κέρδος. Όταν πραγματοποιείτε πωλήσεις στο διαδίκτυο, τα περιθώριά σας τείνουν να βελτιώνονται καθώς το κόστος της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι χαμηλότερο.

7. Παρακολούθηση πωλήσεων και αποστολών
Χάρη στο λογισμικό ανάλυσης, τη διαχείριση αποθεμάτων και τα εργαλεία logistics, είναι εύκολο να παρακολουθείτε τις διαδικτυακές σας πωλήσεις. Αυτό μπορεί να ενημερώσει την απόφασή σας σχετικά με το τι να πουλήσετε και πώς να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες, να τιμολογήσετε τα προϊόντα σας και να παρακολουθείτε τα ποσοστά παράδοσης, τα οποία θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την κατώτατη γραμμή.

Key takeaway: Η εκτέλεση ενός διαδικτυακού καταστήματος μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες, να βελτιώσετε τα περιθώριά σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις, ενώ παράλληλα έχετε ευελιξία να το εκτελείτε από όπου κι αν βρίσκεστε.

φωτοβολταϊκό σύστημα, Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ - Πως Μπορώ - Πώς γίνεται, φωτοβολταϊκό σύστημα,εγκατάσταση,

φωτοβολταϊκό σύστημα, Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ - Πως Μπορώ - Πώς γίνεται,φωτοβολταϊκό σύστημα,εγκατάσταση,

φωτοβολταϊκό σύστημα, Πώληση προϊόντων μέσω ίντερνετ - Πως Μπορώ - Πώς γίνεται Πώς να ξεκινήσετε την πώληση στο Διαδίκτυο. Marketpalce. Πως λειτουργεί φωτοβολταϊκό σύστημα,kwh,

Το καλάθι μου
Close Wishlist
Close Recently Viewed
Compare Products (0 Products)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Categories